Já sama


Nevím jak vy, ale já mám největší radost z toho, co si udělám sama. Nedávno jsem tu psala o výběru barvy na stěnu a to je právě typický příklad práce, kterou si nejradši udělám sama.

 

 

 

 

Abych dosáhla toho, co chci, tak musím

  1. vybrat správný odstín a nechat si ho namíchat v míchacím centru - je to sice dražší, ale věřte, že v konečném výsledku to vyjde levněji než nějaké experimenty. Moje zkušenost je, že pigmenty používané míchacími centry jsou kvalitnější. Na nátěru nejsou vidět tahy válečkem a barva časem nebledne.
  2. použít kvalitní barvu - to možná mělo být na prvním místě. Mám ráda, když je barva pěkně hustá. Malování s ní je pak sice malinko fyzicky namáhavější, ale kryvost je lepší.
  3. udělat si na práci dost času - při malování se rozhodně nevyplatí spěchat, je to na nátěru vidět. První vrstvu nechte rozhodně dobře zaschnout.
  4. vyhnat všechny, kdo by chtěli radit
  5. připravit si všechny potřebné pomůcky k ruce (včetně vody na na rychlé umytí barvy z míst, na která se dostala omylem)
  6. před malováním vyzkoušet, jestli není potřeba původní barvu oškrábat -  je to k zbláznění, když se původní nátěr začne lepit na váleček
  7. upozornit všechny, že jediná správná reakce na výsledek je pochvala

Připadá Vám to moc komplikované a bez pocitu "já to dokázala" se obejdete. Zavolejte profíky, někdy je to fakt lepší.